Over ons

Er zijn drie woorden die in ons team samenkomen: cinematografie, journalistiek én marketing. Als filmers zijn we gek op de magische chemie tussen beeld, geluid, ritme en dynamiek. Ons journalistieke DNA maakt dat we nieuwsgierig zijn en snel de kern pakken. En we verliezen nooit de doelstellingen van onze klanten uit het oog. Die willen vaak doelgroepen bereiken en een boodschap overbrengen. En daar helpen we graag aan mee.

“We zijn nieuwsgierig en oprecht geïnteresseerd. We vragen dóór. Zo komen we snel tot kernachtige films en andere verhalen.”
Menno Bakker, Narvic Oprichter

Wat we doen

Wij geloven dat relevante en geloofwaardige content essentieel is voor effectieve interactie met jouw doelgroep. Twee elementen vormen daarbij de basis voor succes: een journalistieke benadering en human interest. Daarom zijn wij voor onze klanten altijd op zoek naar het authentieke verhaal; wie ben je en waarom doe je wat je doet? Dit leggen we vast in creatieve concepten, in tekst en op film.

Waarom we het doen

Het is druk, daarbuiten. Meer dan ooit publiceren individuen en organisaties eigen content. In dat rumoerige landschap helpt een journalistieke methode van werken om kernachtig te zijn en geloofwaardig te blijven. Dat kan met behulp van de vijf W’s van de journalistiek: wie, wat, waar, wanneer en vooral: waarom. Zo kom je tot geloofwaardige content. Wij vinden het inspirerend om daarbij te helpen.

En wat nu?

Wij zijn er klaar voor! Meeten?