Over ons

De mensen die bij ons werken zijn van zeer divers pluimage. Toch zijn er twee woorden die een bindende factor vormen: journalistiek én marketing.
Als communicatiespecialisten hebben we de overtuiging dat een mix van die twee disciplines weliswaar gewaagd is, maar tegelijkertijd tot de meest effectieve communicatie kan leiden voor bedrijven en organisaties. Die overtuiging drijft ons!

“We zijn nieuwsgierig en oprecht geïnteresseerd. We vragen dóór. Zo komen we snel tot kernachtige communicatieboodschappen.”
Menno Bakker, Narvic Oprichter

Wat we doen

Of het nu om een artikel, een persbericht, een relatiemagazine, een nieuwsbrief of een videofilm gaat: het gaat om de inhoud! Vanuit die visie heeft Narvic zich de afgelopen tien jaar ontwikkeld tot specialist in deze activiteiten.

https://narvic.nl/wp-content/themes/salient/css/fonts/svg/software_pencil.svg

Laat ons úw verhaal vertellen! Van persbericht tot beleidsnotitie. Van nieuwsbrief tot artikel.

https://narvic.nl/wp-content/themes/salient/css/fonts/svg/basic_video.svg

Met film kun je informeren, ontroeren en overtuigen. En razendsnel je boodschap verspreiden.

https://narvic.nl/wp-content/themes/salient/css/fonts/svg/basic_elaboration_browser_check.svg

SEO-teksten waarmee je gevonden wordt, nieuwsbrieven die ‘converteren’.

Waarom we het doen

Het is druk, daarbuiten. Meer dan ooit publiceren individuen en organisaties eigen content. In dat rumoerige landschap helpt een journalistieke methode van werken om kernachtig te zijn en geloofwaardig te blijven. Dat kan met behulp van de vijf W’s van de journalistiek: wie, wat, waar, wanneer en vooral: waarom. Zo kom je tot geloofwaardige content. Wij vinden het inspirerend om daarbij te helpen.

De gezichten van Narvic

Menno Bakker

Journalist, tekstschrijver, filmer

Brenda de Jong

Office Manager

Casper Ferwerda

Journalist, tekstschrijver

En wat nu?

Wij zijn er klaar voor! Meeten?