Filmen en schrijven van relevante verhalen

Wie tegenwoordig de kunst verstaat om marketingdoelstellingen te vertalen naar korte, spannende, journalistieke verhalen kan aanzienlijk veel meer bereiken.

Of het nu om een film, artikel, persbericht, of een magazine gaat: het gaat om de inhoud! Vanuit die visie heeft Narvic zich de afgelopen tien jaar ontwikkeld tot specialist als het gaat om (soms complexe) verhalen met maatschappelijke relevantie.

Teksten schrijven

De kérn pakken, ook als het om een complex proces gaat. Zaken terugbrengen tot waar het om gaat, spanning opbouwen, overtuigen! Met onze wortels in journalistiek en copywriting komt dat goed.

Film

Waarin onderscheiden wij ons? Onze toegevoegde waarde is dat wij zowel cineasten als journalisten zijn. Als filmfreaks zweren we uiteraard bij het mooie plaatje. Maar vertellen we graag verhalen met relevantie. Innovatie-projecten, watertechnologie, schone energie, kunst en cultuur; we vangen het graag in film.
Maar: met film je zoveel méér. Denk aan symposia, jaarverslagen, productpresentaties. Met onze mix van creativiteit en journalistiek leggen we úw verhaal vast.  Met als resultaat: méér rendement uit uw communicatiebudget!

“Narvic werkt niet vóór ons, Narvic werkt mét ons. En dat maakt onze samenwerking bijzonder en leidt tot mooie resultaten waar we samen trots op zijn.”
Juliette Douglas – marketing manager Water Alliance

Online scoren

We begonnen in het jaar 2000, als ‘interactief communicatiebureau’. Werkend aan veel mooie projecten leerden we wat wel en niet werkt. Intussen is het internet verder gegroeid. Wij óók! Met de kennis van nu helpen wij onze klanten graag om met film of andere verhalen daadwerkelijk doelgroepen te bereiken.

Social Media

Een prachtig medium om in contact te komen met jouw doelgroep. Weet je niet precies hoe, of heb je er geen tijd voor? Wij wel! En we zijn er nog goed in ook. We vertellen je graag hoe we dit doen.

En wat nu?

Wij zijn er klaar voor! Meeten?