Wat

Je wordt oud als je lichaam korter wordt en je verhalen langer.

Als videoproductie-bedrijf weten we uiteraard hoe we een bedrijfsfilm, een commercial, een event-film, of een documentaire moeten maken. Wij zijn een filmbedrijf met een journalistiek ‘DNA’. Dat maakt dat we snel de kern pakken, ook bij complexe onderwerpen. En we weten hoe je kort en bondig een verhaal vertelt dat doelgroepen pákt. Die kennis zetten we in bij:

  • bedrijfsfilms
  • commercials
  • uitleganimaties
  • interview-films
  • documentaires
  • event films (after movies)
“Narvic werkt niet vóór ons, Narvic werkt mét ons. En dat maakt onze samenwerking bijzonder en leidt tot mooie resultaten waar we samen trots op zijn.”
Juliette Douglas – marketing manager Water Alliance

Bedrijfsfilms en commercials

Het is al weer een tijdje geleden, maar Aristoteles (384 v Chr. – 322 v Chr.) wist waar het om draait: ‘Richt de juiste emotie op de juiste persoon, op de juiste plaats, op het juiste moment en in de juiste mate.

Dát zijn de elementen waar wij mee werken, bij het produceren van bedrijfsfilms en commercials. Vanuit ons journalistieke DNA kunnen wij het productieproces voor een bedrijfsfilm van A tot Z uit handen nemen. En in samenwerking met reclamebureaus of marketing-agencies werken we graag aan commercials, op basis van een creatief concept.

Evenementen

Bij evenementen denk je al snel aan een ‘after movie’. Een sfeervolle registratie van een congres, symposium, of bedrijfs-evenement. Dat vinden wij mooi om te doen. Maar, wij doen graag een beetje méér. We registreren niet alleen, maar pakken óók graag de kern. In de vorm van beeld, citaat, of animatie.
De personen die er bij waren voelen herkenning en krijgen extra duiding.
En zij die er niet waren? Die voelen een beetje spijt.

Documentaires

De documentaire is misschien wel het genre waarbinnen de verschillende talenten en expertises binnen het NARVIC-team het beste samenkomen. Onze ambitie: in samenwerking met creatieven, journalisten en producenten veel mooie verhalen te maken.
Maar ook voor bedrijven geldt: wie ben je en waar sta je écht voor?
Héél sterk wanneer dat in de vorm van een autonome documentaire wordt verteld! Resultaat: meeslepende én geloofwaardige storytelling gemaakt door een outsider, die een tijdje insider mocht zijn. Wij denken dat dit marketingvormen zijn waar de wereld aan toe is.

En wat nu?

Wij zijn er klaar voor! Meeten?