Wat

Je wordt oud als je lichaam korter wordt en je verhalen langer.

Een mooi citaat uit de wereldliteratuur. Al mag je je afvragen: wat is daarbij het probleem?

Feit is: wie tegenwoordig de kunst verstaat om marketingdoelstellingen te vertalen naar korte, spannende verhalen kan veel bereiken. Dan moet je snel de kern kunnen pakken, ook bij complexe onderwerpen. En ook weten in welke volgorde je de dingen aan de kijker of luisteraar vertelt. Even niet al te bescheiden: wij denken dat we daar hartstikke goed in zijn.

“Narvic werkt niet vóór ons, Narvic werkt mét ons. En dat maakt onze samenwerking bijzonder en leidt tot mooie resultaten waar we samen trots op zijn.”
Juliette Douglas – marketing manager Water Alliance

Film

Hoe vat je in 2 minuten samen waar een project over gaat? Of een innovatie, bijvoorbeeld op het gebied van water of schone energie? Hoe pak je de kern, bij een congres of symposium? Hoe zorg je voor inspiratie en ‘duiding’? Dit is waar NARVIC media kan helpen. Vanuit onze cinematografische- én journalistieke achtergrond weten we sfeer te vangen, maar ook de inhoud te pakken.

Zichtbaarheid Online

Uiteraard willen we dat de communicatieboodschappen van onze klanten ook daadwerkelijk bereik hebben. Daarom werken we met de beste online marketeers om films en andere verhalen rechtstreeks op het bordje van doelgroepen te serveren. Met een uitgekiende en proactieve strategie voor SEO en social media weten we zo zéér gericht doelgroepen te bereiken!

Zichtbaarheid Offline

Er zijn bedrijven en organisaties die niet alleen online willen opvallen, maar ook via andere kanalen doelgroepen willen bereiken. Door middel van een mini-documentaire, een magazine, of een event. Laat ons meedenken over het hoe, waarom en met welke middelen.  vanuit de meer dan dertig jaar ervaring die wij hebben, online én offline.

En wat nu?

Wij zijn er klaar voor! Meeten?