Narvic bestaat dit jaar 17 jaar. En in die tijd zijn we geëvolueerd tot wat we nu zijn: een collectief voor communicatie. Met als specialisme het produceren van content. Tekst, foto, film.
Een collectief, waarbinnen je iedere professional individueel kunt inhuren. Geen overheadkosten, want we zijn allemaal ondernemend en ondernemer. Het collectief staat gezamenlijk voor een ambitie: leuke, relevante dingen doen. Vanuit een gezamenlijke kantoor. Synergie halen. Open staan voor de wereld. Voor anderen. Ook voor collega-bureaus. En samen willen we garant staat voor kwaliteit en continuïteit. Klanten, bedrijfsleven, overheid, of communicatiebureaus, moeten bij het Narvic-collectief zeker weten dat het goed komt. En dat je met mensen te maken hebt die weten welke vragen er gesteld moeten worden.

Zeventien jaar content maken. Dat is wel een goed moment om weer eens  op een rij te zetten hoe we dat eigenlijk doen. En natuurlijk ook: waarom. We dachten: ‘laten we dat eens proberen samen te vatten binnen een minuut’. Het zijn uiteindelijk 43 seconden geworden. Een film die online al door iemand ‘een aangename stoofpot van storytelling, contentmarketing en branded journalism‘ werd genoemd. Dat vond ik grappig. Ik nodig je uit om je eigen oordeel te vellen: Contentmarketing in 43 seconden.